های ..اهنگ پیشنهاد بدین .. کام ان

 

 

های

خوبید؟

مدتی میگذره از اخرین پستم 

اهنگ خوب چی میشناسید؟

من یه اهنگ خیلی خاص میخوام یه چیز متفاوت 

چه چیزی پیشنهاد میدین؟

منتظر...

 

 

..

  • ちょいゆり
نو تایم تو دای
یههه
Thursday 28 September 23 , 02:34 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
halsey~i forgive you
مرسی
اهنگ های halsey خیلی خوشگله 
:))

Thursday 28 September 23 , 02:39 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
هارت آبی"
اره اما این یکی یه چیز دیگست:>

+حالت چطوری؟چیکارا میکنی؟
فکر کنم اولین باره این جا کامنت میزارم
..
خوبم مرسی تو چطوری؟
هرکاری که بتونم انجامش بدم..خخ.. 
اره فکر کنم 
دلم برات تنگ شده بود خیلی

.:)
Thursday 28 September 23 , 02:48 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
گادراشکر منم خوبم
خوبهXD
منم همینطور دیدم پست گذاشتی گفتم یه حالی بپرسم :>
🤍🤍🤍
:)
خیلی خوشحالم کردی
مرسی ازینکه از ماهم یه حالی پرسیدی
لاو یو
:)))

Thursday 28 September 23 , 17:46 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
سلام قشنگم
چه سبک آهنگی بیشتر دوست داری؟
همه نوع سبک و دوست دارم چون تو هر سبکی قطعا اهنگ های پیدا میشه که خوشگل باشن
Friday 29 September 23 , 03:03 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
اوهوم درسته
مثلا اهنگ older از Isabel Larose
یا اهنگ sweater weather
اینا خیلی قشنگن
وای مرسی
حتما میشنومشون
.
Sunday 1 October 23 , 20:04 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
دیگهههه
اهنگای JVKE رو هم گوش کن خیلی رویایین
اهنگ Brooklyn baby لانا هم هستتت
اوکی حتما:))
وای هیچکدومشون رو نشنیده بودم (خوشحالیییی فراوان برای پیدا کردن اهنگی که نشنیده بودم)
میسییی عزیزم❤️:))
Monday 2 October 23 , 06:59 THE BOYZ 빵❤ 큐
اهنگایی خودم جدیدا زیاد بهشون گوش میدم :
Back for more از txt که بشدت معتادم کردههههㅠㅠ
Rainy day و love me again از تهیونگ
Cardigan و Don't blame me و gorgeous و style و willow از تیلور
Like crazy جیمین ( پایه ثابت پلی لیست من ㅠㅠ)
اهنگای د ویکند و لانا هم که دیگه لازم نیس بگم
back for more منم معتادش شدم از وقتی شندیمش خیلی خوشگله مخصوصا اون دنس هاشون
rainy day رو شنیدم ولی 
love me again نه
من خیلی اهنگ های تیلور سویفت رو دوس دارم
بزار یه پیشنهادی هم من بدم اهنگ what you made me do از تیلور خیلی خوشگله من خیلی دوس دارم حتما بشنو
او مای گاد اهنک like crazy و set me free خیلی خفن بود دیگه نیست کسی نشنیده باشتشون
خیلی خوب بودن یبن اهنگا فقط love me again رو نشنیده بودم با بعضی از اهنگ های تیلور مگر نه من از روز انتشار اینا تا الان چند میلیون بار فکر کنم شنیدم
مرسی هانی
حتما اون هایی که نشنیده بودم رو دانلود میکنم
تنکس ❤️:))
چیزی که زیاااده اهنگه :))
Enchanted ، back to december ، all too well sad girl autumn version(یا حالا ورژن اصلیش یا ۵ دقیقه ایش) ، lavender haze از تیلور
Rochland ، fells like ، amelie ، will u cry از گریسی ابرامز
Mary on a cros از گوست
Ocean drive کاور metatax
Rewrite the stars
Guns for hire
Tattoo
واقعا دیگه حوصله ندارم ولی اینا قطعا لیاقت توجه خیلی خیلی بیشتری دارن>>
وای
اوو گاد
خیلی خوشحالم کردی
میسیییی :))))))
.
Thursday 5 October 23 , 01:01 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
خداروشکرررر بلاخره یچیز جدید پیدا شددددد
قربون شماا
خدارو هزار مرتبه شکر
:)
Thursday 5 October 23 , 04:04 THE BOYZ 빵❤ 큐
من قابلیت ازدواج کردن با این اهنگو دارمممم
منمممممم منمممم اهنگای تیلور همیشه تو پلی لیستم هستن !
وای شنیدمش اونوووو و خودمم خیلی دوسش دارممم ( خوش سلیقه هم هستیاااا )
ارههه ارههههㅠㅠ من از وقتی منتشر شد نزدیکه صدبار گوششون دادم ، خیلی خوبههههه
بح بح ، خواهش
امیدوارم از شنیدنشون لذت ببری و به سلیقت هم بیاد  3>
همچنین
همیشه همیشه
مرسی
خیلی ممنون ازت 
واقعا نیاز به تنوع داشتم 
میسی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝑯𝒊

【 𝚆𝚎 𝚕𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚎𝚕𝚟𝚎𝚜】

𝙻𝚘𝚟𝚎=𝙳𝚎𝚊𝚝𝚑
𝒌𝒆𝒚 𝒘𝒐𝒓𝒅'𝒔
𝑨𝒅𝒎𝒊𝒏𝒔
𝑨𝒅𝒎𝒊𝒏: 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒚𝒖𝒓𝒊 ❤️: 𝑴𝒚 𝒅𝒓𝒆𝒂𝒎 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅