قالب جدید زدم /خوشگله؟

(کاور پست)

های

قالب جدید زدم گایز

راستشو بگید 

زشته نه؟

موقتیه 

فقط جوگیر شدم یه چی زدم 

مثلا این الان دارک رده دیگه

حالا پلیز نمره بدید 

که از 0 تا 10 چقدر قشنگه

 

منتظرم گایز

 

 

 

  • ちょいゆり
چقد پرفکت
اصلاا
نمیدونم از کدوم گوری پیدا کردم این سلیقه ره؟
نمیدونم هانی

Thursday 10 August 23 , 16:03 ستاره برزنونی
خوشگله ولی من به شخصه چشمام درد گرفته
اهااا
اره یکم زیاد قرمزش زننده اس 
باز میسی عزیزم

Thursday 10 August 23 , 16:26 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
خیلی زیباستتت
مرسییی
:))
Thursday 10 August 23 , 16:37 ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
وایبشو دوست دارم🥺✨
اره که قشنگه😍👌
مررررررسسسسسسییییی
خیلی خوشحالم کردیییی با این نظرت هانی
میسی❤️ 
چه خوفههههههههه
تنکس 
 :))
سلام. به نظر من خیلی قشنگه ولی قالبت مخصوص شبه. تو صبح زیاد جواب نمیده.
وایبشم که عالیه!
هاییییییییییی ویولتییییییییییییییییییی 
اره دارکه  کلا تم مشکی زدم
مرسسیییییییییییی هانی 

.
خیلی قشنگه ^'^
وای مرسی

.
چه قالب قشنگی😍🤩
مبارکههه
مرسیییییییییییییی
چشمات قشنگ میبینه هانی
مرسی 
.
Thursday 10 August 23 , 21:39 𝑽𝒊𝒄𝒕𝒐𝒓𝒊𝒂 ❄️
مبارکهههه
۷
مرسی XDD:))
خیلی دارکه:))
اره 
هدفم همین بود

و منی که زیر تک تک پستا دارم کامنت میذارم :>
رنگشو دوست دارم :))
عالیه
مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝑯𝒊

【 𝚆𝚎 𝚕𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚎𝚕𝚟𝚎𝚜】

𝙻𝚘𝚟𝚎=𝙳𝚎𝚊𝚝𝚑
𝒌𝒆𝒚 𝒘𝒐𝒓𝒅'𝒔
𝑨𝒅𝒎𝒊𝒏𝒔
𝑨𝒅𝒎𝒊𝒏: 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒚𝒖𝒓𝒊 ❤️: 𝑴𝒚 𝒅𝒓𝒆𝒂𝒎 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅