سلام..بعد از مدت ها اومده ام گایز بیایین عزیزان دل 🆂🅲🅷🅾🅾🅻 🅳🅰🅸🆁🆈

سلاممممممممممممم گایز 

چطوریننن؟

یه خبر نمیگیرین از این بدبخت خداییش؟

دلم واستون تنگیده بود 

خیلییی

گایز مدرسه ها چطوره

من که انگار تو تیمارستان زندگی میکنم تا دبیرستان

خلاصه بیایین داغ همو تازه نکنیم چون خیلی حس گوهی دارم 

به اهنگ رو صفحه هم گوش بدین درخواستیه

 

 

 

  • ちょいゆり
سلام عزیز
Sunday 29 October 23 , 00:51 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
سلاممممممم
خوبمممم تو چطوریییی؟؟؟
میصتتتتت
به طرز عجیبی عجیبه.😭
امسال سال آخر راهنماییمه
و من دارم انتهای همه چیز رو حس میکنم
دوستی ها
پایانای خوشی که تو داستاناستتت
آرامشای قبل طوفاننن
همه چیز به طرز عجیبی داره حس میشه😭
از دعوا ها و درس های زیاد بگذریم
دارم از این نوجوونی کوفتی خلاص میشم- و این یه هدیه بزرگهههههه
وااای حق میگی. واقعا بعضیا اینقدر روانین که مدرسه رو به تیمارستان تبدیل میکنن.
های
منم خوبم
دبیرستان خیلی هوای عجیبی داره 
خیلی خوبه که اخرین سالته 
من هنوز کلی بدبختی دارم
به زور تحمل میکنم این وضعیتو
اره خیلی

.
Thursday 2 November 23 , 02:37 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
مثل اینکه درسای دبیرستان خیلییی سخت ترنننن اینطور نیست؟
الهی بمیرم
امیدوارم موفق باشی قشنگممم
میدونی اینقدر فضاش بد شده که دیگه دلم نمیخواد برم مدرسه.
اره
مرسی
باید کنار اومد دیگه
:)))
Wednesday 8 November 23 , 00:25 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
اوهوم موافقم
اره :))))

سلامممممم
مرسیی شوما چطوریی
راستش این اولین صحبت من میشه با شما :>>>
اعممممم
مدرسه...
اخرین سال مدرسمهههه
فشار کنکوررر فشار درسااا فشار امتحاناا
هعی
ولی میگذره...


سلامم
خوبم
فکر کنم اره
وای حققق
اره میگذره 
نایس تو میت یو:)
نمیدونستم یه روزی قراره از اونروزای دوران دبیرستان اینجوری بنویسم
دلم تنگ نوجوونیه
درگیری های الکی..
دعوا و بزن بزنا..
درگیری بامدیر سر تماشای فوتبال تو هوای برفی..
از کجا میدونستم دلتنگ اون روزا میشم؟...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝑯𝒊

【 𝚆𝚎 𝚕𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚎𝚕𝚟𝚎𝚜】

𝙻𝚘𝚟𝚎=𝙳𝚎𝚊𝚝𝚑
𝒌𝒆𝒚 𝒘𝒐𝒓𝒅'𝒔
𝑨𝒅𝒎𝒊𝒏𝒔
𝑨𝒅𝒎𝒊𝒏: 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒚𝒖𝒓𝒊 ❤️: 𝑴𝒚 𝒅𝒓𝒆𝒂𝒎 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅